خرید بلیط هواپیما پارس آباد در خانه
رزرو ارزان ترین بلیط چارتر استانبول
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 419
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 2
:: بازدید ماه : 35
:: بازدید سال : 151
:: بازدید کلی : 1877
خرید بلیط هواپیما پارس آباد در خانه

در سال های اخیر رزرو بلیط های آنلاین با پیشرفت چشمگیری که داشته به یکی از محبوب ترین ها برای خرید تبدیل شده، چراکه گزینه ای سریع و مقرون به صرفه است.

برای خرید و رزرو پروازهای پارس آباد، تیک بان از سایت های معتبر فروش آنلاین و حضوری پروازهای داخلی و خارجی و با ارائه بهترین خدمات، پشتیبانی ۲۴ ساعته و مشاورین فروش مجرب در هر ساعت از شبانه روز می توان در کمترین زمان مناسب ترین بلیط پارس آباد را رزرو و خریداری کرد. برای رزرو؛ گزینه یک طرف یا دو طرفه بودن سفر را انتخاب کنید. فیلدهای تاریخ سفر، تعداد مسافران و نوع کلاس پروازی را تکمیل کنید. لیست پروازهای پارس آباد را نمایش می دهد. پس از جستجو و مقایسه ایرلاین ها و قیمت بلیط پارس آباد موردنظر را خریداری کنید.

بلیط سیستمی یا چارتری و لحظه آخری؟

بلیط سیستمی گزینه ای منطقی برای سفرهای کاری و خانوادگی است که مسافر از چندماه قبل می تواند بلیط را تهیه کند و براساس زمان پرواز، برنامه سفر خود را تنظیم کند. برای کودکان ۲-۱۲ سال نیم بهاست و در صورت کنسلی تا ۷۰٪ مبلغ بازگشت داده می شود.

بلیط چارتر پارس آباد و بلیط لحظه آخری پارس آباد پیشنهادی برای سفرهای مقرون به صرفه و ارزان است. باتوجه به خالی ماندن صندلی های هواپیما در بعضی از روزهای سال، آژانس ها برای خالی نماندن صندلی ها، بلیط ها را با قیمت ارزان تر و گاهی نصف قیمت می فروشند. برای تمام سنین یک قیمت است و در صورت کنسلی طبق قوانین کنسلی به مسافر مبلغ بازگشت داده می شود.

در مجموع عواملی مانند شرکت های هواپیمایی ارائه دهنده بلیط، کلاس و مسیر پروازی و روز پرواز در قیمت بلیط تاثیرگذارند. اما با استفاده از نکات گفته شده می توان از تیک بان بلیط ارزان پارس آباد تهیه کرد.

مدت زمان پرواز پارس آباد

پرواز همیشه سریع ترین و آسان ترین راه بین این دو شهر است. ایرلاین ایران ایر در حال حاضر تنها ایرلاینی است که در این مسیر به مسافران خدمات رسانی می کند. پروازهای پارس آباد در روزهای سه شنبه و جمعه و در ساعت ۹:۲ دقیقه صبح به حرکت درمی آید. مسافتی حدود ۷۹۱ کیلومتر طی می کند که زمانی در حدود ۱:۴۵ دقیقه طول می کشد، اما گاهی باتوجه به مساعد نبودن شرایط آب و هوایی مخصوصا در زمستان و پاییز ممکن است پرواز با کمی تاخیر و تغییر مسیر انجام شود.

درصورت نبودن پرواز تهران پارس آباد می توان از پرواز اردبیل استفاده کرد. مسافت اردبیل تا پارس آباد حدود ۲۰۰ کیلومتر است.

اطلاعات فرودگاه پارس آباد مغان و جاذبه های گردشگری

فرودگاه پارس آباد مغان از قدیمی ترین فرودگاه های ایران که در سال ۱۳۵۲ تاسیس شده و به دلیل حاصلخیز بودن خاک منطقه میزبان کارشناسان مختلفی در طول سال است. فرودگاه در ۷ کیلومتری شهر قرار گرفته و در فصل بهار و تابستان از پرترددترین فرودگاه های کشور است. بلیط هواپیما پارس آباد به دلیل صنعتی بودن منطقه و رفت و آمد گردشگران در مرز ایران و آذربایجان همیشه موردتوجه بوده است.

پارس آباد از زیباترین شهرهای اردبیل با شرایط آب و هوایی مطلوب برای زراعت و دامپروری است. در فصل بهار زیبایش چندبرابر می شود و جانی دوباره می گیرد. طبیعتش مانند بهشتی رنگارنگ در مرز ایران و آذربایجان، آرامش بخش مسافران تازه از راه رسیده است.

ساحل ارس: از جاذبه های طبیعی پارس آباد در کنار رود ارس، مناسب ترین تفرجگاه طبیعت گردان و زیستگاهی برای پرندگان مهاجر است. در نزدیکی همین رود، تپه نادری محل تاج گذاری نادر شاه افشار بوده است.

قلعه اولتان: دژی کهن با نام اولتان، یادگاری از دوره اشکانیان با کاربری نظامی در دوره ساسانیان که به اوج شکوفایی رسیده و تپه های داخل قلعه نشان از سکونت انسان ها دارد. در فهرست آثار ملی ایران نام قلعه اولتان از سال ۱۳۷۸ می درخشد.

تالای تپراق کندی: تالاب زیبایی در نزدیکی رود ارس و میزبان پرندگان مهاجری سیبری همچون حواصیل، خوتکا، اردک سرسبز، قرقاول و چنگر است که زیبایش را چند برابر می کند.

چرا از تیک بان بلیط هواپیما پارس آباد بخریم؟


خرید بلیط هواپیما پارس آباد از گذشته تا به امروز تغییرات بسیار زیادی داشته است. امروزه سایت های زیادی در زمینه فروش بلیط هواپیما در حال فعالیت هستند. سایت تیک بان با داشتن گواهینامه انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی یاتا (IATA)، گواهینامه انجمن تورگردانان ایران و نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک یکی از معتبرترین و مجهزترین سایت های فروش بلیط هواپیما به شمار می رود. در صورت بروز هر گونه مشکل هنگام استفاده از سایت تیک بان برای خرید بلیط پروازهای داخلی و خارجی، کاربر می تواند با تیم پشتیبانی 24 ساعته و آنلاین تماس گرفته و مشکل خود را حل نماید.



تعداد بازدید از این مطلب: 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : tikban
تاریخ : دو شنبه 21 مهر 1399
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید